تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 7:05
کد خبر : 8094

برگزاری همايش مالی اسلامی با محوريت توسعه صنعت مالی اسلامی

برگزاری همايش مالی اسلامی با محوريت توسعه صنعت مالی اسلامی

نهمين همايش مالی اسلامی با محوريت توسعه صنعت مالی اسلامی با تاكيد بر مهار تورم و رشد توليد، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  این همایش با سخنان علی صالح آبادی رئيس انجمن مالی اسلامی ایران، که به خاطر ماموریت اداری در کشور قطر

نهمين همايش مالی اسلامی با محوريت توسعه صنعت مالی اسلامی با تاكيد بر مهار تورم و رشد توليد، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  این همایش با سخنان علی صالح آبادی رئيس انجمن مالی اسلامی ایران، که به خاطر ماموریت اداری در کشور قطر بسر میبرد، به طریق وبینار افتتاح شد و هم اکنون با سخنرانی دکتر سیداحسان خاندوزی در حال برگزاری است.

بنا براین گزارش، در این همایش، علاوه بر وزیر اقتصاد، حجت الاسلام مصباحی‌مقدم رئیس شورای فقهی بانک مرکزی و علی استاد هاشمی رئيس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی میز سخنرانی خواهند کرد.

در ادامه این همایش شاهد برگزاری دو پنل تخصصی “توسعه صنعت مالی اسلامی با تاكيد بر مهار تورم و رشد توليد”، یکی به زبان فارسی و دیگری با حضور دبیر کل سازمان حسابداری و حسابرسی موسسات مالی اسلامی، قایم مقام هیئت خدمات مالی اسلامی و رئيس شورای فقهی بانک مرکزی مالزی خواهیم بود.

گفتنی است، انجمن مالی اسلامی ایران (Iranian Association of Islamic Finance) به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقاي علمي دانش مالی اسلامی و توسعه کیفی نيروهاي متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشي و پژوهشی در زمینه مالی اسلامی در سال ۱۳۹۳ با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأسیس شده است.

این انجمن که در سه سال اول فعالیت خود بالاترین شیب رشد را در بین انجمن های علمی تازه تاسیس تحت نظارت وزارت علوم داشته از سال ۹۶ تا به امروز همواره رتبه A را در این ارزیابی کسب نموده است و همچنین در سال ۱۴۰۱ بعنوان انجمن برتر کشور در جشنواره بین المللی فارابی توسط رئیس جمهور و وزیر علوم مورد تقدیر قرار گرفته است.انجمن مالی اسلامی ایران از اساتید برتر حوزه و دانشگاه در هیئت مؤسس و هیئت مدیره خود بهره میبرد در راستای اهداف خود در زمینه مالی اسلامی در سطح ملی و بین المللی فعالیتهای مختلفی را دنبال می کند./شادا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.