تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 7:39
کد خبر : 7628

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

برپایی موزه بازار در محدوده قلعه تاریخی قشم 

برپایی موزه بازار در محدوده قلعه تاریخی قشم 

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با هدف بررسی مشکلات بیش از 30 غرفه فروش و عرضه صنایع دستی در محوطه موزه بازار قلعه تاریخی قشم، جلسه ای با حضور فعالان این حوزه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» رستم گورانی با بیان این مطلب، افزود: با توجه به

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با هدف بررسی مشکلات بیش از 30 غرفه فروش و عرضه صنایع دستی در محوطه موزه بازار قلعه تاریخی قشم، جلسه ای با حضور فعالان این حوزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» رستم گورانی با بیان این مطلب، افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و حضور گردشگران در جزیره قشم، ساماندهی این غرفه ها با هدف ارائه خدمات بهتر و مناسب به گردشگران انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برپایی موزه بازار در محدوده قلعه تاریخی قشم علاوه بر ایجاد اشتغال برای بانوان فعال در حوزه صنایع دستی قشم، زمینه جذب گردشگر و بهبود وضعیت اقتصادی فعالان محلی این حوزه را فراهم می کند.
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با همکاری شهرداری قشم اقدامات خوبی برای ساماندهی غرفه های فروش صنایع دستی در این محدوده انجام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته در آینده نیز تداوم خواهد داشت.
براساس این گزارش، در این جلسه تعدادی از تولیدکنندگان صنایع دستی و غرفه داران موزه بازار قلعه تاریخی قشم به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.