آمادگی (رادیو) صدای جمهوری اسلامی ایران برای تقویت تعامل با سازمان تامین اجتماعی

رسانه‌ها یکی از اجزای قدرتمند جامعه مدنی برای ایجاد و تقویت رابطه موثر و درک متقابل با مخاطبان میلیونی است و نقش تعیین‌کننده‌ای در جهت اطلاع‌رسانی، اقناع و تنویر افکار عمومی دارد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیا (آرنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ؛ امیر بیات، مدیر کل اداری مالی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران که در دیدار با فرهاد سلیمان‌منش، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ سخن می‌گفت، افزود: سازمان تامین اجتماعی با بخش‌های دولتی، کارفرمایان، بیمه‌شدگان و بازنشستگان ارتباط دارد که اقدامات، برنامه‌ها و تصمیم‌های گرفته‌شده هریک این چهار بخش به طور چشمگیری بر برنامه‌های این سازمان از جمله منابع و مصارف آن اثر می‌گذارد.
وی تاکید کرد: رسانه‌ها علاوه بر مهندسی ارتباطات؛ نقش تعیین‌کننده‌ای نیز در افزایش کارایی و اثربخشی امور، افزایش بهره‌وری و شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان‌ها دارد.
مدیر کل اداری مالی معاونت صدای جمهموری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد شبکه‌های رادیو در سرار کشور گفت: به جزء شبکه‌های فعال در هر استان 14 شبکه رادیویی با مخاطبان میلیونی از جمله رادیوایران، جوان، فرهنگ و ... جمعیت کل کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد و این ظرفیت گسترده با توجه به پیچیدگی و حجم گسترده دامنه عملکرد سازمان می‌تواند با رویکردهای مختلف، مخاطبان را به اقناع برساند.
فرهاد سلیمان‌منش، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با توجه به اهمیت نقش رسانه‌ها در توسعه سازمانی و ارتباط با مخاطبان گفت: سازمان تامین اجتماعی که به عنوان یک نهاد عمومی با بیش از 50% جمعیت کشور شامل اقشار گوناگون جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان در ارتباط است، بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های فراهم‌شده توسط رسانه‌ها را امری ضروری و حیاتی می‌داند.
وی رسانه‌ها را به عنوان یکی از عوامل توسعه در هر سازمانی برشمرد و افزود: امروزه برای گسترش ارتباط با مخاطبان در 4 حوزه اطلاع‌رسانی، آموزش، فرهنگ‌سازی، تجمیع خواسته‌‌ها و پاسخگویی می‌توان به ارتقای خدمات و افزایش سطح رضایتمندی بیشتر مخاطبان دست یافت.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: اداره کل غرب تهران بزرگ در مساحتی حدود 950 کیلومتر مربع با 15 شعبه، 24 کارگزاری، 7 شعبه اقماری نسبت به ارائه خدمات به شرکای اجتماعی، مخاطبان و ذینفعان خود می‌پردازد که طیف ارائه این خدمات از وصول حق بیمه تا انجام خدمات بلندمدت، مستمری، خدمات کوتاه‌مدت و موردی را شامل می‌شود. این اداره کل با دارا بودن 1 میلیون و 305 هزار و 679 بیمه‌شده اصلی و 2 میلیون و 895 هزار و 184 بیمه‌شده تبعی حدود 50% بیمه‌شدگان اصلی تهران بزرگ و 10% بیمه‌شدگان اصلی کل کشور و همچنین 18% بیمه‌شدگان تبعی کل کشور را تحت پوشش خود دارد.
در این دیدار فرهاد سلیمان‌منش، سرپرست اداره کل غرب تهران بزرگ به همراه بیات، مدیر کل اداری مالی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران و باقری، مدیر اجرائی رادیو ایران، مهندس رضی، مدیر کل فنی رادیو، عرب‌سرخی، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از چند استودیو تهیه برنامه‌های رادیو بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 2820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =