تقدیر از معاون خدمات شهری شهرداری تهران بعنوان مدير برتر پاسخگو در سال99

در پانزدهمين سالروز تاسیس مرکز نظارت همگانی ١٨٨٨ از معاون خدمات شهری شهرداری تهران بعنوان مدير برتر پاسخگو در حوزه خدمات شهری در سال 99 تقدیر و قدردانی بعمل آمد و این معاونت در بین تمامی معاونت ها حائز رتبه نخست گردید.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیاوبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در پانزدهمين سالروز تاسیس مرکز نظارت همگانی 1888 که با حضور دکتر مصطفی كاظمي مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، مسعود حمزه اي رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، اصغرعطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، فردین رحمان نژاد معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری و... برگزار شد از مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران بعنوان مدير برتر پاسخگو در سال 99 تقدير بعمل آمد.

در این جلسه دکتر مصطفی كاظمي مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران از پیشرفت، توجه و حساسیت ویژه این حوزه در خصوص رسیدگی به پیام های 1888 ابراز رضایت کرد و از زحمات معاون خدمات شهری شهرداری تهران تشکر و از ایشان بعنوان مدير برتر پاسخگو در سال 99 تقدير بعمل آورد.

در ادامه این جلسه، عطايي مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ضمن تشریح عملکرد این معاونت در رسیدگی و پاسخگویی به پيام هاي ١٨٨٨ گفت: بنابر دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران رسیدگی به پيام هاي ١٨٨٨ در حوزه نگهداشت شهر در راس همه امور قرار دارد و مسوولین موظف هستند که با پیگیری های مستمر و بازدیدهای میدانی موارد پرپیام و آسیب شناسی آنها در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن موضوعات بپردازند.

گفتنی است براساس فعالیت ها و آمار و ارقام موجود در خصوص میزان رسیدگی و پاسخگویی به پيام هاي مردمی ١٨٨٨ در حوزه خدمات شهری طی یکسال گذشته؛ این معاونت در بین تمامی معاونت ها رتبه نخست را کسب کرد.

کد خبر 2473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =